Martin Pokorný - CRONAX

   ...přenechejte starosti profesionálům...
  • Kdo jsem
  • IT služby
  • Kontakty
  • Podpora
  • eNax
    Podpora
  • Vzdálený servis
  • Jednorázový servis
  • Obecné návody
  • Postupy
Podpora
  • Vzdálený servis
  • Jednorázový servis
  • Obecné návody
  • Postupy
Článek se seznamu: [ Obecné návody ]

Office365 - zásadní chyba IMAP, chybějící složky

1.11.2022 provedl Microsoft nějakou úpravu, v jejímž důsledku se u některých účtů v Thunderbirdu nezobrazují podsložky. Není pak vidět ani odeslaná pošta.

Problém není v Thunderbirdu, ale na serveru Microsoftu. Podstata problémů je, že u některých účtů server odpovídá chybně - např. LSUB (načtení tzv. odebíraných složek) vrátí "LSUB failed.", pokus o "odběr" složky (= aby byla zobrazena v Thunderbirdu) končí "SUBSCRIBE failed.".

Problém jsem hlásil na podporu Microsoftu - reagují docela svižně. Je to plošný problém, probíráno je to třeba i na fóru Microsoftu...

Je to dost zásadní chyba a doufám, že ji Microsoft brzo odstraní. Než to Microsoft opraví, je nutné se vyhnout protokoli IMAP a využít protokol Exchange - ten v Thunderbirdu (zatím) nefunguje s OAuth2 dobře, takže zbývá:
  1. Používat Outlook (nejlépe 2019 a vyšší)
  2. Používat poštovní program integrovaný do Windows
  3. Používat webové rozhraní pošty (přihlášení přes https://login.microsoftonline.com)

 

Copyright © Martin Pokorný 2016 - All Rights Reserved